torsdag 5 december 2013

Livet enligt Yaya

Igår fick jag paket på posten. Lite knepigt att öppna det fint så det enklaste var helt enkelt att bara riva sönder det tyckte jag. Matte delade inte min mening i detta så där försvann det roliga... I paketet så va det en sån där spårsele, dom är tydligen bra att ha om jag inte ska strypa mig själv säger dom.
Sen var vi och träffade mattes träningskompis och hennes hund. Vad jag inte kan förstå så är det varför jag inte bara kan få leka med hennes hund bara liiite. Men i.o.f så är det rätt ok att hänga på matte för hon har massa godis och leksaker! Sen tycker dom att jag är jätteduktig på att klättra på saker och ting, där vi var så finns det en stor sak som man kan klättra på fast min matte lyfter ned mig hela tiden när jag klättrar upp och säger att jag måste bli lite större innan jag får traska över hela alltet. Större!! Skulle jag inte vara stor nog för att gå över några jäkla brädor! Får nog ta ett snack med matte om detta för jag kan visst det! Mitt nya motto här i livet ska nog bli KAN SJÄLV!!!

/Yaya

Inga kommentarer: