söndag 7 april 2013

Vart har motivationen tagit vägen??

Sen i höstas så här min motivation när det gäller träning blivit mindre och mindre. Kanske kan det bero på att Limpan blev sämre och sämre och jag innerst inne visste att vi inte hade så lång tid kvar tillsammans. Kanske något annat men jag kan inte komma på vad det är som orsakar det...vädret kanske? Har aldrig brytt mig om ifall det varit ösregn eller snöstorm innan....

Just nu har jag en liten dam som verkligen tycker jag är tråkig men det känns ibland som om jag har slut på idéer i min träning. Skulle behöva en riktig spark i häcken för att komma igång igen. Visserligen så är Oskan inte riktigt ok nu men förhoppningsvis så ska hon vara ok nu till veckan.

Saknar mina träningskompisar som jag inte träffar så mycket längre. En del har flyttat och en del tränar inte så mycket längre men saknar dom det gör jag. Vet väl att jag kan se till och träna själv men man behöver ha sina vänner runt omkring sig...

Nu har jag fått gnälla av mig lite, man behöver göra det ibland... Ska skärpa mig och se till att hitta motivationen igen.

Kram på er!

Inga kommentarer: